Corolla - dane

DANE TECHNICZNE

<< Corolla E11 (1997-1999)

Corolla E11 Facelifting (2000-2001)

silnik 1.4
VVT-i
1.6
VVT-i
2.0
D4D
oznaczenie4ZZ-FE3ZZ-FE1CD-FTV
rodzajbenzynowybenzynowyturbo diesel
konstrukcjarzędowy, DOHC, EFIrzędowy, DOHC, EFIrzędowy, DOHC, common rail
stopień sprężania10,5 : 110,5 : 118,6 : 1
pojemność1398 cm31598 cm31995 cm3
moc97 KM
/6000 obr.
110 KM
/6000 obr.
90 KM
/4000 obr.
moment obrotowy130 Nm
/4800 obr.
150 Nm
/3800 obr.
215 Nm
/2400 obr.
przyspieszenie 0-100km/h11,8 s10,0 s12,9 s
prędkość max. km/h185195180
spalanie(l/100km)
- miasto
- trasa
- średnie

8,9
5,7
6,8

9,1
5,9
7,0

7,6
4,8
5,8
skrzynia biegów5 manual5 manual /
6 manual(G6)
5 manual


Wymiary / Podwozie
Wersja nadwoziaHatchbackSedanLiftbackKombi
Liczba drzwi3455
Długość [mm]4100431542704320
Szerokość [mm]1690169016901690
Wysokość [mm]1385138513851490
Rozstaw osi [mm]2465246524652465
Masa własna * (kg)1070104010901100
Pojemność bagażnika (l)**281390372308/1280
Pojemność baku (l)50505050
Średnica zawracania (m)9,6
Zawieszenie przódkolumny MacPhersona
Zawieszenie tyłpodwójne drążki poprzeczne
Hamulce przódtarczowe wentylowane
Hamulce tyłbębnowe / tarczowe***

* Masa minimalna, może być większa w zależności od wersji silnikowej i wyposażenia

** / Po złożeniu tylnych siedzeń

*** Wersja G6

toyota corolla e11 facelifting 2000
Corolla E11 po faceliftingu w 2000r. zewnętrznie odróżnia się przede wszystkim nowymi przednimi światłami oraz przednim zderzakiem. Najważniejsze zmiany zaszły jednak pod maską. Wprowadzone zostały nowoczesne benzynowe silniki VVT-i wyposażone w system zmiennych faz rozrządu. Rozwiązanie to zapewnia bardzo dobre osiągi i parametry silnika oraz znacząco poprawia elastyczność w niskim i średnim zakresie obrotów. W jednostce 1.4 do dyspozycji od 2000 obr/min. jest już moment obrotowy o wartości 110 Nm (czyli aż 84% z maksymalnych 130 Nm). Poza układem VVTi nowymi rozwiązaniami są także: bezpośredni zapłon z indywidualnymi cewkami dla każdego z cylindrów oraz kolektor dolotowy z tworzywa sztucznego. Pasek rozrządu zastąpiony został specjalnym łańcuchem, który nie wymaga regularnej wymiany i zwiększa trwałość układu. Pojawił się także nowy turbo diesel 2.0 D-4D z układem wtryskowym typu common rail.

Wnętrze Corolli E11 facelifting

Sporo zmian wprowadzono także wewnątrz pojazdu. Każda Toyota Corolla E11 po faceliftingu wyposażona została standardowo w komputer pokładowy z wielofunkcyjnym wyświetlaczem umieszczonym w górnej części konsoli środkowej i zintegrowanym z radiem. Na wyświetlaczu pokazywane są średnie oraz chwilowe zużycie paliwa, średnia prędkość, a także temeratura zewnętrzna. W kabine znalazły się również lepiej niż dotychczas wyprofilowane fotele oraz nowe wzory tapicerki o lepszej jakości użytych materiałów. Do układu ABS (nie był w standardowym wyposażeniu) dodany został system EBD odpowiadający za rozdział siły hamowania poszczególnych kół. Wycofano z oferty wersję G6R ale pozostała wyposażona w silnik 1.6 wersja G6, posiadająca 6-biegową skrzynię biegów, 4 hamulce tarczowe, a także bardziej sportowe detale wnętrza, przeprojektowany gril oraz dokładkę przedniego zderzaka.

Toyota Corolla E11 Kombi

copyright 2015 © corolla.com.pl
Strona korzysta z plików cookies do celów statystycznych. Obsługę plików cookies możesz zmienić w ustawieniach Twojej przeglądarki